ada orang kata taste aku teruk..

8:40 PM

aku memang peminat nombor satu filem melayu. tak kisah la filem ape. aku akan tengok. bagi aku lagi berbaloi kalau habes duit beli tiket tengok cerita melayu dari beli cerita orang putih. hehehehe..

bukan ape aku nie bahasa inggeris bukan la hebat sangat. dah la pekak badak. nak paham sepatah2 ape yang orang2 putih nie duk cakap amik masa. lagi2 kalau dibantainyer slang british. migrain aku wei. huhuhu..

bagi aku cerita melayu tak dela teruk pown. tapi nape mesti ada yang nak kondem. baru2 nie aku ada review cerita 321 cinta. bagi aku cerita tue memang best. senang paham dan ada pengisian. tapi ada yang tak puas hati dengan review aku tue.


kepada orang yang bertanggungjawab komen, taste awak dengan saya memang totally laen. walaupown bagi awak lapok, tapi bagi saya ape salahnyer. sedangkan cerita2 P. Ramlee pown kalau ikutkan dah lapok. tapi masih ada jer yang suka tengok. tak jemu pown ulang2. sebab yang lapok tue jugak yang best. sebab tue hakikat kehidupan sebenarnyer. jadi saya nak awak hormat la taste masing2 ye. 

hahahahaha.. kalau ikutkan aku bengang la jugak bila dikatakan taste aku teruk. tapi bila pikir balik lantak jela. janji aku bahagia.

teruk sangat ke taste aku..?? huhuu..

p/s: follower aku hilang lagi.. tak pela sorang pergi sepuluh datang.. heeeeeee~



You Might Also Like

8 komen dari peminat setia

  1. erm tula masalah org kite

    tak reti hormat org

    ai ske cte tu..ai kasik 5 bintang

    atleast cte tu ley releasekn tension

    best ke tak suke hati kite la..nak suarakan pndapat pon agak2 la..

    ReplyDelete
  2. taste atia itu hak atia .
    smua org ade taste sendiri ,
    tapi tak perlu lah smpai nak ckp cmtu.

    ugh, rasenye kalau american punye english lagi pening~ wassup2 =..='

    ReplyDelete
  3. ok wat!
    kan2...
    amsing2 ade taste kite
    adoi..kalo x de golongan cm kite yg suke cite melayu,,,sape lagi an?
    chiil!
    >______________<

    ReplyDelete
  4. lain padang lain belalang , lain orang, lain citarasanya

    ReplyDelete
  5. atoii..siap buat entry baru..haha..urm..saye nk perbetulkn sedikit..citer P.Ramlee penuh pengajarn..citer nie penuh dgn kekecohan dan kebebasn bergaul..ape jadahnyer duk cakap beromen2 smpi berulang2 kali..bagi saye citer nie mmg x de motif...huhu

    ReplyDelete
  6. Ho-ho-ho..
    Setiap orang berbeza TASTE..
    Wa pun tak layan sangat cerita melayu but at least, wa tak keluar statement TASTE lu teruk ke hape..
    Kan?
    Respect other's CHOICE!

    HEBAT di Radio, BUKAN di Televisyen

    ReplyDelete
  7. taste setiap org berbeza..relaz la bro..jangan la kta mcm tu dkt org lain..

    dear..chill k.. ;)
    bukan setiap org mempunyai taste yg sama..

    ReplyDelete
  8. Iffah Afeefah: hehehe.. tenkiu cik iffah..^_^

    diya: betul tue..n_n

    aimie amalina: takkan melayu hilang di dunia.. heeee~

    Goblogz: xtau nk balas pe.. ngeeee~

    Imran CiabatTa: saye tak kesah awk suka atau pown tak cerita tue.. tapi statement taste teruk tue yg saye tak suka.. sowie kalau sampai buat post..

    My Name is Mar: tenkiu sbb respek taste org..^__^

    Miss Kira: betul tue.. huhuhu..^_^

    ReplyDelete