aku kaya...!!!!!

10:38 PM


hahahahaha..!!!!!!

awat akhir2 nie aku dapat banyak email yang menawarkan sharing bissness ngan aku. sedangkan aku tak pernah isi mana2 borang untuk mohon sebarang perkongsian harta atau perniagaan.

"Got Your Contact From Burkina Faso Chambers Of Commerce While I Was Searching For A Foreign Partner"

entah pape entah. nampak benor nak menipu. binatang pe "Burkina Faso Chambers Of Commerce"..?? tak pernah dengar pown. memang kelakar la benda nie. sabar jela.

senang bebenor nak jadi kaya. macam bulan jatuh ke riba. orang laen bertungkus lumus membanting tulang untuk jadi kaya. aku pulak tetiba dapat email menjanjikan kekayaan.

memang tak logik. aiseyman. heheheehehe..

aku kaya..!!!! hakhakhak..!!!!

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. hahahaha.... gary pun pernah dapat... tapi diorang siap kol lagi... dari ali cafe... hahahaha... bila masa la gary minum ali cafe... muahahahaha....

    ReplyDelete
  2. GaRy™: ntah pape ntah dorang nie.. hihihi..

    ReplyDelete