Sunday, August 28, 2011

berita terkini: pelajar UMP tahun 3 jadi zombie.

UMP: hampir semua pelajar tahun tiga Universiti Malaysia Pahang telah mengonlinekan diri malam tadi. semuanyer pakat untuk mengorbankan masa tidor masing2 gara2 pendaftaran subjek untuk semester depan dengan rasminyer dibuka tengah malam tadi. tapi masalah timbul apabila portel registeration dibuka yang keluar benda nie.


bila dah dapat masuk jadi macam nie la pulak.


menurut pelajar kejuruteraan elektrik sistem kuasa, Maizatul Khiftia , beliau telah beratus kali merefresh page registration nie dari pukul 12 tengah malam tapi sampai ke pukul 7 pagi masih belom dapat menyelesaikan proses pendaftaran. yang dapat hanyela nie jer.


akhirnyer beliau dengan pasrahnyer menarik diri. kerana kepala otak beliau turut ikut jem. tak dapat nak buat ape dah. aish..

tak cukup lagi 5 jam kredit tue. adoyai...>_<


1 komen dari peminat setia:

cik pulau said...

ahahaha..
itu adalah perkara biasa..
kat mana2 u pun sama je kot.

zaman tu dh berlalu,.. lalala~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez