day 15 - kalau dapat RM1juta, apa yang anda buat dengan duit itu?

9:00 AM


wow..!!!!

kan best kalau dapat betol2. nie kalau je kan. tak pela sekali sekala berangan. hehehe..

aku nak beli rumah besar untuk ibu ngan apak aku. macam yang ibu aku impikan. dalam tue lengkap dengan perabot mewah. dan yang wajib ada ialah orang gaji dan driver. supaya ibu ngan bapak aku boleh rehat sepuasnya. tak perlu pikir pasal benda laen. dorang dapat peluang beribadah dengan tenang.

tunaikan rukun islam kelima. tunai haji ke baitullah bagi yang mampu. dah ada satu juta kan. konfem2 la mampu. jadi aku nak bawak satu family pergi. bahagianyer..

baki dari duit tue aku takkan bazir untuk benda yang bukan2. satu juta jer mana cukup. nak jugak satu juta beranak jadi berpuluh juta kan. tamak tol minah nie. jadi aku akan gunakan duit baki yang ada untuk bukak satu bisness. aku memang ada minat dalam berbisnes nie. tapi modal je tak de. bisnes ape..?? nanti kalau dah dapat satu juta baru aku bagitau. hehehe..

memang best la kalau betol2 boleh dapat satu juta tue. ada sesiapa tak yang pemurah nak bagi..?? hehehe..

jutawan segera.. heeeee~ ^_^



You Might Also Like

3 komen dari peminat setia

  1. bestnya kalo dpt 1 juta...
    tak tercapai dek akal nak wat apa ngan duit tu... dah dpt baru boleh pikir kot... hehe...

    ReplyDelete
  2. kalau dpt sejuta?

    1) pg haji bwk 1 family skali
    2) beli rumah n tanah byk2
    3) buka ladang ternak lembu n kambing...untung woooo =)

    ReplyDelete
  3. Green Apple: berangan je dulu.. hehehe..

    Munna: best jugak tue.. mcm ahmad albob.. hihihi..

    ReplyDelete