day 20 - hari ke 20.. apa yang terjadi?

9:00 AM

30 hari cabaran blog

masih sama jawapannya dengan hari ke sepuluh dulu. masih di rumah menghabiskan cuti yang kadang2 harap cepat la habis. tapi bila nak dekat habis mengeluh kenapa la cuti nie habis cepat sangat. heeee~

cuma ada kelainan sikit jer. bila celik jer mata konfem2 tengah hari  kena bebel. tapi bukan dengan ibu aku. tapi bapak aku. dah masuk seminggu dia sah menjadi penganggur terhormat. jadi sekarang 24 jam dia ada kat rumah dan 24 jam jugakla aku kena bebel. selagi dia tak tidor bebel jela kejanya. bak kata ibu aku anak Meriam la katakan. meletop jer kejanya. adoyai

*Meriam tue nama nenek aku.. ngeeeee~

pantang nampak la muka aku. ada jer dia nak bebel. no wonder la aku pown terikut sikit2. tapi nasib baek bebel dalam blog jer. tak menyakitkan telinga sesiapa kan. hehehehe..


tapi nanti bila dah masuk UMP sian kat bapak aku. mesti dia boring sebab anak2 dia 2 orang dah duduk luar. nampaknyer 2 orang adik aku lak yang jadi mangsa. habesla. hihihi..

korang boley bayang tak lelaki membebel. lagi teruk kowt dari perempuan. lagi2 kalau dah berumur macam bapak aku. memang tak boleh tahan la. nasib baek aku dah kebal. sebab benda yang sama jer dia duk bebel. kadang2 pikir tak bosan ke. tapi aku rasa lagi dia rasa bosan kalau tak membebel. hehehe..

ape pown aku sayang bapak aku tue. heeee..^_^





You Might Also Like

3 komen dari peminat setia