day 18 - benda paling mahal yang anda pernah beli dengan duit sendiri

9:00 AM


kamera digital canon ixus 70. waktu aku beli harga dia RM499. aku guna duit pinjaman PTPTN aku. sebab masa tue aku masih seorang penari. jadi kalau boleh nak tangkap gambar banyak2 guna kamera sendiri. asyik harap kamera orang jer. segan jadinya.


tapi sedih sebab kamera tue dah rosak. nie gara2 adik aku gatal2 kacau barang aku. sedangkan aku bukan sepahkan barang aku. aku letak satu tempat dalam bilik aku. aku tak tau pulak dia maen sampai camtue sekali. habes rosak. rasa2nyer boleh repair tak..?? sedey la satu2 nyer barang yang beli guna duit sendiri rosak camtue jer.

kalau ikutkan hati rasa nak belasah jer adik aku nie. tapi bila pikir balik kalau belasah pown bukan kamera tue boleh elok balik. geram sangat. nak tak nak terpaksa bersabar.

nak menangis pown ada bila pikirkan. aish..>_<





You Might Also Like

4 komen dari peminat setia

  1. jom join: http://nadiyahashim.blogspot.com/2011/08/saling-tukar-bloglist.html

    ReplyDelete
  2. errrr.. saye beli rm999... latest ixus design that time.. guna ptptn gak.. eh, ada lagi?

    ReplyDelete
  3. err.. saye beli gak ixus 70 nih.. that time it had just been released to the market and it costed me rm999.. untung la kalau boleh beli rm400 lebih2 ja.. pun beli pakai ptptn, punnn.. dah rosak.. eh, awak puya ada lagi?

    ReplyDelete
  4. enCIK RAMLi: ada lg.. tp x leh guna dh..=(

    ReplyDelete