Tuesday, August 2, 2011

day 6 - tiga perangai burok anda

30 hari cabaran blog

alamak. kena dedahkan perangai burok la pulak. nak buat camner. dah ada dalam cabaran nie. buat jela. heeeee~

tiga perangai buruk aku

aku suka tidor lewat malam dan bangun tidor tengah hari kalau masa cuti. tue la kalau korang perasan kadang2 ada seekor burung hantu akan tinggal jejak kat shoutbox korang tengah2 malam. hehehe..

sanggup tinggal makan ngan mandi semata-mata nak online. naseb baek solat tak tinggal. teruk betol perangai

last minit study atau buat assignment. nie paling susah aku nak bendung. esok nak hantar malam nie baru kalut nak buat. esok nak exam malam nie pulun study. hasilnyer ape pown tak boleh. heeee~

naseb baek tiga jer. kalau tak, tak tau nak jawab pe. ngeeeee~

burok betol perangai budak nie.. ish3..>_<

3 komen dari peminat setia:

zeeck said...

jom join segment z ;)


http://zeckze.blogspot.com/2011/08/mari-menambah-follower-bersama-hannah.html

Edy Ramanov said...

jgn citer kuat2. hehehe. selamat menjalani ibadah puasa ya

gadis melayu said...

zeeck: insyaAllah..^_^

Edy Ramanov: diam2 suda.. hihihi.. slamat berposa jugak...^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez