day 6 - tiga perangai burok anda

9:00 AM

30 hari cabaran blog

alamak. kena dedahkan perangai burok la pulak. nak buat camner. dah ada dalam cabaran nie. buat jela. heeeee~

tiga perangai buruk aku

aku suka tidor lewat malam dan bangun tidor tengah hari kalau masa cuti. tue la kalau korang perasan kadang2 ada seekor burung hantu akan tinggal jejak kat shoutbox korang tengah2 malam. hehehe..

sanggup tinggal makan ngan mandi semata-mata nak online. naseb baek solat tak tinggal. teruk betol perangai

last minit study atau buat assignment. nie paling susah aku nak bendung. esok nak hantar malam nie baru kalut nak buat. esok nak exam malam nie pulun study. hasilnyer ape pown tak boleh. heeee~

naseb baek tiga jer. kalau tak, tak tau nak jawab pe. ngeeeee~

burok betol perangai budak nie.. ish3..>_<

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia

  1. jom join segment z ;)


    http://zeckze.blogspot.com/2011/08/mari-menambah-follower-bersama-hannah.html

    ReplyDelete
  2. jgn citer kuat2. hehehe. selamat menjalani ibadah puasa ya

    ReplyDelete
  3. zeeck: insyaAllah..^_^

    Edy Ramanov: diam2 suda.. hihihi.. slamat berposa jugak...^_^

    ReplyDelete

Facebook Badge