Wednesday, August 3, 2011

day 7 - tiga perangai baek anda


hahahaha.. jap nak gelak guling2 jap. baru semalam duk mengutuk diri sendiri. hari nie kena puji diri sendiri pulak..heeeee~

kejap...!!! perangai baek..?? tak macam masuk lif tekan sendiri ke..?? ngeeeee~

demi nak menyahut cabaran, nak tak nak aku buat jela ye. korang jangan pulak kata aku nie bangga diri. takmao2.. hihihi..

tiga perangai baek

susah nak marah orang. perangai baek ke tue..?? hantam jela. memang aku susah nak marah. kalau kena marah walaupown bukan kesalahan aku senyap jer. serius bengong kan. aku memang susah marah. tapi jangan ingat aku tak pernah marah. naseb baek senang cool. huhuhu..

senang menerima orang seadanya. aku suka berkawan. tapi aku bukan sorang yang pandai berkawan. tapi bila aku ada kawan aku akan terima dia seadanya. tak kesah lansung sejarah hitam ke, putih ke, kuning ke, janji dia ikhlas kawan ngan aku. tak semua orang sempurna kan. heeeee~

senang memberi pertolongan. selagi aku mampu aku akan tolong seadanya. aku tak la hebat dalam semua benda. tapi aku akan tolong seadanya sampai masalah yang timbul selesai. kalau tak dapat tolong dari segi tenaga aku akan sedaya upaya tolong dari segi kata2. insyaAllah semua masalah ada penyelesaian. tue la pegangan aku.

selesai sudah cabaran hari ketujuh. cabaran hari kelapan pulak menanti.

selamat berpuasa..^_^


2 komen dari peminat setia:

Goblogz said...

susah nak marah <-- yg tu aku suke..hehe

gadis melayu said...

Goblogz: sape jer yg suka org yg pemarah.. heeeee~^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez