Monday, May 23, 2011

ada ape dengan "ea"

pagi nie aku ada latihan berbasikal. doa2 aku larat la mengayuh. benda nie macam best. rugi lak kalau aku tarik diri. elaun pown lumayan. sape nak bagi kan. hehehehe.

disebabkan benda nie jugak terpakse la ponteng kelas sikit. nak buat camner. elaun punye pasal. hehehehe. tak dela aku memang nak masuk berbasikal nie untuk carik pengalaman. sekurangnyer boleh jadi kenangan bila aku keluar dari UMP nanti. hihihihi..

berbalik pada tajuk. baru aku perasan sesape yang dari Johor. terutamanya perempuan mesti akan ada imbuhan 'ea' kat akhir ayat dia. mula2 tak perasan. tapi bila teringat dekat kak yana. betul jugak ye. hehehehe..

benda nie aku dapat masa kat UTM hari tue. tak sangka lak. aku ingat 'ea' tue universal. aku suka gune benda tue. tapi selalunyer dalam penulisan. kalau bercakap jarang la. tapi memang orang Johor memang sokmo duk sebut pekataan tue. huhuhuhu..

pengalaman 4hari 3 malam kat UTM akan aku update nie. belom tranfer gambar masuk laptop. insyaAllah dalam masa terdekat nie aku update. seronok ke tak. tunggguuuuu.. heeeeeeee~

sabar jela..^_^

4 komen dari peminat setia:

Sunah Mohammad said...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaa...dah balik ke?? tak sempat jumpa!

Shaherah said...

ehee,, terkantoi pulak ea.. mana tau ni.. >.<" betul lar tu.. hehehe

Cik Aish said...

eh eh eh..sory lama tak datang jenguk atia kat sini..aish bz sikit mgu ni..update pun cincai2 je.. wah blog da jadi lain...sweet la!

gadis melayu said...

kak sunah: tue la.. blom ada jodoh nk jmpa.. lg pown memang pack giler program.. huhuhu..

shaherah: ada orang bagi tau tue specialnyer orang Johor.. hehehehe..

cik aish: hehehehe.. xpela cik aish.. janji cik aish ingat lagi kat atia.. huhuhu.. btw tq..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez