kasut lelong..

12:36 AM

hari tue masa mula2 daftar untuk short sem, sampai2 jer bilik aku perasan kasut aku yang letak kat luar semua dah hilang. sape lak yang duk amik kasut kitorang. dahla tue jela kasut2 yang aku ada. naseb baek heels aku bawak masuk dalam bilik.

atas nasehat ibu aku, aku redha jer. lepastue ibu aku suruh beli jer baru. tapi terkilan sebab kasut KAKOM aku pown hilang sama. dahla tue kasut sukan favourite aku. sedey sangat. tapi entah cam mane mak cik cleaner ketuk pintu. dia bagitau kasut kitorang dia kemas. lepastue dia simpan kat pili bomba.

masa tue hepy la sebab jumpa jugak kasut aku tue. tetiba dapat tau kasut aku tue tak de kat pili bomba. mak cik cleaner tue tak tau sape amik. sudah.. ape aku nak buat. nampak nyer terpakse la habeskan duit beli kasut baru. dahla kena join ekspedisi berbasikal pekan ke putrajaya. ish sabar jela.

tapi tadi dapat tau kasut kitorang orang pejabat pegang. simpan dalam stor. adeih rugi jer duit beli kasut baru. naseb baek carik yang murah jer. lagipown doktor nasehat jangan pakai kasut baru. naseb baekla jumpa balik. lega sangat2..


kasut murah tapi banyak kenangan..^_^

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. kolej kiteorg pun xleh nk letak kasut kat luar.. nasib baik warden tu kasi taw dulu sebelum nk ambik..hehe

    ReplyDelete
  2. gemini gurlz: nie salah paham antara mak cik cleaner ngan org prjabat.. patutnya dia xleh sentuh kasut tue sbb kitorang x check out lg.. huhuhu..

    ReplyDelete

Facebook Badge