Kisah anjing

10:00 AM

seorang lelaki telah pulang kerumahnya dan mendapati terdapat bangkai seekor kucing dihadapan rumah jirannya. setelah menyangkakan anjing beliau telah membaham kucing tersebut, beliau telah mengambil bangkai kucing tersebut membasuhnya dan meletakkan semula didalam rumah jiranya dengan harapan jirannya tidak mengatakan anjing beliau adalah punca kematian kucing tersebut. 

petangnya, jiran tersebut pulang dan terkejut melihat bangkai kucing dihadapan rumahnya. lalu memanggil lelaki tersebut dan berkata :

jiran : saya sungguh heran
lelaki : kenapa ?
jiran : semalam kucing saya telah mati dilanggar kereta dan bangkainya telah saya tanam dibelakang rumah. yang menghairankan saya, petang ini bangkai tersebut ada dihadapan rumah saya. saya agak ada seorang lelaki gila telah mengambilnya, membasuh kucing tersebut dan meletakkannya disini.

lelaki tersebut hanya mampu tersengih

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia