Tuesday, May 17, 2011

ikan dinasour golek2..^_^

tetiba tengah lapor nie teringat balik ikan bakar yang kitorang makan hari tue. mentang2 la ada kereta. keluar jela kerjanya. tue yang sekarang kena jimat sebab banyak duit habis. huhuhu..

ikutkan sebenarnyer kitorang teringin nak rasa ABC pak Mail. tapi tak dela pulak. alang2 dah kebulur tue nampak kedai sebelah ada ikan bakar. kitorang pown attack jela. menu pilihan kitorang ikan bakar and tomyam. kitorang amik 2 jenis ikan. ikan pari ngan seekor ikan nie. tak ingat la pulak nama ikan tue. heeeeee~


memang sedap. aku tukang melicinkan ikan tue. kitorang dah la dari pagi makan roti jer. sebab kepenatan semalamnya belom habis lagi. dalam erti kata laennya malas nak turun pergi makan. tue yang boleh nampak hasil orang kebulur camner.


sampai licin ikan tue aku kerjakan. memang terbaek la. harga pown berpatutan. lepas nie kena kurangkan makan lak. sebab badan dah mula membelon. adeih.

saya suka makan tapi on diet. huhuhuhu..^_^

2 komen dari peminat setia:

::Mastura Zakaria:: said...

amboi...makan tak ajak..tergoda tengok ikan tu...kejam la gambar ni..hihi

gadis melayu said...

xpe2 lps nie kita gi mkn sme2 lak ea.. kak mas blanje.. hehehehe..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez