cuti nie jadi budak2 sat.. hehehe..

2:19 AM

selain dari makan dan tido cuti nie aku abeskan ngan layan karton. macam budak2 kan. tapi apa salah nyer. huhuhu..

antara karton yang aku tengok


Doraemon

doraemon memang wajib la. tapi dua cerita jer aku ada. Nobita and the Legend Of the Green Giant Doraemon Movie 2008  ngan The Final Doraemon. dua2 citer nie boleh dikatakan citer sedih tapi best.

paling terharu ngan the final doraemon. walaupown dalam bentuk komik bahasa english, tapi berjaya buat hati aku tersentuh. tak sangka ending doraemon camtue. nak nangis pown ada. huhuhu..



Tinker Bell

nie pown aku tengok dua citer gak. Tinker Bell ngan Tinker Bell Tressure Hunt. dua2 citer nie cerita pasal asal usul tinker bell. tak de kaitan lansung ngan peter pan atau neverland.

baru aku tau tinker bell nie fairy jenis ape. tinker atau dalam bahasa melayu dia tukang membaiki barang. lebih kurang macam tue la maksud dia. jadi tinker bell nie fairy penukang. dia mencipta barang untuk menyenangkan tugas2 fairy2 yang laen.



Despicable Me

sian aku tengok tiga anak2 yatim tue. dorang sangat comel. tak sangka hanya 3 budak kecik dapat merubah seorang penjahat menjadi bapa yang penyayang. memang kiut. heeeee~



Finding Nemo

citer nie dah lama dah kan. tapi aku baru dapat tengok sekarang. dia punya opening dah buat aku rasa nak nangis. sedih pulak tengok bapak dia. memang bapak yang penyayang. sesuai ditanyang kat TV masa hari bapa nanti. hehehehe.



Rio

yang nie aku tengok kat wayang. memang best. lagu dalam citer nie pown menghiburkan. cantik betul burung2 yang ada dalam citer nie. macam2 jenis ada.

******************************

sekarang aku jadi ketagih ngan citer karton..^_^

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. Walaupun aku jugak peminat kartun atau lebih spesifik lagi Anime tetapi semua senarai di atas aku tak pernah tengok lagi kecuali Doraemon..hehe

    ReplyDelete
  2. alan: hahaha.. try la tgok.. besssstttt.. huhuhu..^_^

    ReplyDelete