Tuesday, May 24, 2011

SEGMEN DRAMA KREATIF BLOGGER bersama BEN ASHAARI ...

Santai Bersama BEN ASHAARI

nak join klik jer kat gambar atas nie..

Filem filemnya adalah ....

FAST AND FURIOUS 5 : FAST 5
PIRATES OF CARRIBEAN
NUR KASIH

jujur aku tak tengok lagi ketiga-tiga cerita kat atas nie. tapi aku tetap nak join. aku pilih cerita Nur Kasih. sebab tue jer cerita melayu. aku mane pandai nak speaking2 nie. watak ape pown aku tak kesah. kalau dapat Nur Aminah pown aku terima jer. hehehehe..

kenapa aku harus terpilih..???

sebab aku seorang gadis melayu.. hihihihihi..^_^

6 komen dari peminat setia:

Liza @ Adzriel AB said...

hebat.. akak confuse lagi ni nak join ke tak sebab internet mcm siput ni.

shopping2u said...

ha.. kena tag kat sini
http://www.my-shopping2u.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-rekaan-blogger.html

shopping2u said...

ha.. kena tag kat sini
http://www.my-shopping2u.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-rekaan-blogger.html

fRaMe+LenSeS said...

Aiii.. Nadh baru selesaikan cita Pirate + Nur kasih. Kamu salah satu wataknya. Nt jemput la baca ya,. kalau rajin la.. :D

Nadh buat Pirates + Nur Kasih The Movie

Areliff said...

Mintak kebenaran gune name ye hik3 sekian..:)

::Mastura Zakaria:: said...

anda di tag:

http://masturazakaria.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez