SEGMEN DRAMA KREATIF BLOGGER bersama BEN ASHAARI ...

10:57 AM

Santai Bersama BEN ASHAARI

nak join klik jer kat gambar atas nie..

Filem filemnya adalah ....

FAST AND FURIOUS 5 : FAST 5
PIRATES OF CARRIBEAN
NUR KASIH

jujur aku tak tengok lagi ketiga-tiga cerita kat atas nie. tapi aku tetap nak join. aku pilih cerita Nur Kasih. sebab tue jer cerita melayu. aku mane pandai nak speaking2 nie. watak ape pown aku tak kesah. kalau dapat Nur Aminah pown aku terima jer. hehehehe..

kenapa aku harus terpilih..???

sebab aku seorang gadis melayu.. hihihihihi..^_^

You Might Also Like

6 komen dari peminat setia

  1. hebat.. akak confuse lagi ni nak join ke tak sebab internet mcm siput ni.

    ReplyDelete
  2. ha.. kena tag kat sini
    http://www.my-shopping2u.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-rekaan-blogger.html

    ReplyDelete
  3. ha.. kena tag kat sini
    http://www.my-shopping2u.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-rekaan-blogger.html

    ReplyDelete
  4. Aiii.. Nadh baru selesaikan cita Pirate + Nur kasih. Kamu salah satu wataknya. Nt jemput la baca ya,. kalau rajin la.. :D

    Nadh buat Pirates + Nur Kasih The Movie

    ReplyDelete
  5. Mintak kebenaran gune name ye hik3 sekian..:)

    ReplyDelete
  6. anda di tag:

    http://masturazakaria.blogspot.com/2011/05/segmen-filem-kreatif-aku-bersama-ben.html

    ReplyDelete