angkasawan kedua Malaysia jadi pengkritik AF..???

1:17 AM

motif angkasawan 2 negara kat AF tadi pe ea..?? mula2 nak tergelak sebab macam tak logik jer jadi pengkritik. dia nak komen pe. boleh ke dia..?? tapi rupanya tak. heeee.. suka faizal tahir. huhuhu..

tadi boring2 aku bukak akaun myspace, MS. mesti ramai kan yang tak aktif MS nie. semua dah lebih ke FB. aku pown kemas la balik MS aku. private semua gambar2 dan semua benda yang perlu diprivate. sebab aku jarang bukak. jadi kenala carefull kan. heeeeee~

tengah belek2 album aku terjumpa la gambar2 masa matriks dulu. ini buatkan aku mengimbau kembali zaman dulu2. memang matriks adalah zaman yang paling aku tak boleh lupakan. walaupown cuma setahun tapi kenangan dia sangat2 la best. 

rugi betol la kat sesape yang tolak tawaran matriks tue. sebab dorang tak tau betapa bahagianya kehidupan kat matriks. makanan sedap, asrama besar, semua lengkap. tak macam kat universiti aku sekarang nie. malas nak cerita nanti tak pasal2 kena tetttttt.. ngeeeee~

seri mahligai kencana
me and my sis
tugu kebudayaan
fuyoohh....
budak2 kakom
poyonyer...
buli dia...











apepown bagi aku matriks adalah tempat yang mengajar aku erti kehidupan sebenar. banyak jugak air mata tumpah kat sana. dan banyak jugak gelak ketawa. memang tak boleh dilupakan sampai mati.

I love KMPk..♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

You Might Also Like

5 komen dari peminat setia