ketinggalan zaman tol budak nie..

1:02 AM

maseh kepenatan. sampai dari UTM tadi dalam pukul 6.30ptg. kelesuan tak hilang lagi. tapi disebabkan rindu sesangat kat blog tersayang nie aku update la sikit.

sebelum aku update nie aku sempat blogwalking kat blog yang aku suka bace. aku tak sangka dalam 4 hari aku tak o9 macam2 benda berlaku. rasa macam ketinggalan zaman.

dari belog cik aish aku dapat tau berita pasal tanah runtuh kat ulu langat. aku maseh kabur lagi ngan citer pasal benda nie. tak sempat lagi nak google pasal benda nie. tapi dari belog cik aish nie aku dapat tau macam ramai mangsa yang terlibat.

lepastue aku pegi pulak selongkar blog ayeem ayam. aku dapat tau penulis blog favourite ex roomate aku, telordibasuh telah pown meninggal dunia. Al-Fatihah untuk arwah.

agak terkejut. mula2 macam tak percaya. tapi buat pe ayeem ayam nak menipu pulak kan. tak pasal2 kena saman lak. huhuhu..

ape pown kepada semua adik2 yang akan mendaftar di kolej matrikulasi seluruh Malaysia esok good luck. semoga korang boleh buktikan kat semua orang yang korang tak selemah yang dorang sangka. jangan mudah putus asa. jangan sia2kan peluang yang ada. aku doakan korang semua berjaya. amin.

matrik...??? sanang ja bha tue.. hehehehe..

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia