ekspedisi bermula esok..

5:44 PM

gemuruh rasa hati nie. esok bermula la ekspedisi pekan ke putrajaya. macam tak percaya jer. akhirnya hari yang dinanti akan tiba juga. takut sangat2. doa sangat semua berjalan lancar. harap tak de pape yang berlaku kat kitorang.

berdebar-debar hatiku ini. bagaikan jatuh cinta pandang pertama. cheeeeewaaahhhh. 

hahahahaha..

aku dah mula suka berbasikal. walaupown tak sehebat yang laen. tapi basikal yang aku pegang tue bagaikan cinta hati aku sekarang nie. harap sangat dia pown menyebelahi aku. tadi rasa pilu jer masa hantar basikal tue naek atas lori. kesian kat dia. 

basikal2 semua dihantar ke balai polis pekan. sebabnyer esok kitorang akan start dari balai polis pekan. kayuh hingga depan rumah ayahanda perdana menteri dekat pekan. kat sana la ekspedisi akan bermula.

dalam 4 hari nie aku terpaksa tinggalkan blog aku dan menyerahkan diri kepada ekspedisi ini. harap ada la jugak yang sudi melawat blog aku yang tak seberapa nie. 

ekspedisi berbasikal pekan ke putrajaya harap2nya akan berjaya. Datuk Seri Najib bin Tun Abdul Razak tunggu kami ye. huhuhuhu..^_^

1 fakulti 1 hati 1 UMP 1 Malaysia..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia