pekan ke purajaya jauh ke..???

3:02 AM

good morning semua...!!!!!

buang tebiat pe la minah nie. ish3..

sebenarnyer aku baru jer bangun tidur. semalam memang hari yang memenatkan sangat2. dahla tak cukup tido. bangun pagi2 lepas jer subuh terus pergi stor amik basikal. mentang2 aku antara orang yang last aku dapat basikal yang cikai giler. tapi nak wat camner.

wei...!!!!! nie ekspedisi ke lumba basikal..???

memang hebat la dorang kayuh. laju giler. aku tak boleh nak kejar. mengah giler. dah la penat dari balik UTM tak habis lagi. terus2 kena ngayuh lebih kurang 10km. memang terbaek punya penat. tue pown aku cekelat. kalau ikutkan lagi jauh jarak dia.

yela baru hari pertama kayuh. takkan bajet nak terus laju macam dorang kowt. dahla stamina aku kurang lagi. rasa nak surrender pown ada jugak. tapi pikirkan peluang cuma sekali, aku kuatkan diri untuk teruskan. tapi maseh tak sangka yang aku dah mengayuh sejauh tue.

esok ada lagi. punggung aku sakit giler. sampai tertido tadi pown tak sedar. terjaga pown sebab dak bilik sebelah tetiba kejut bagitau latihan start 6.30pg esok. aku ingat dah pukul 6 lebih la. rupanya baru kul 1 lebih. aku dah la tengah mamai. entah ape entah aku merepek masa tue. 

tapi disebabkan aku tak solat Isyak lagi, aku kuatkan diri aku untuk bangun mandi. mandi malam2 buta. dahla bahagian blok aku tak de air. terpakse pergi kat bilik air wing sebelah lagi. memang menyusahkan betol la. sabar jela.

berbasikal Pekan-Putrajaya wish me luck..^_^

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

Facebook Badge