Saturday, May 28, 2011

update pasal basikal lagi..

akhir2 nie aku asyik update pasal berbasikal je kan. sebab aku sekarang memang dah tak pikir benda laen. basikal3. tue jela dalam kepala aku sekarang.

memang betol cakap orang. kalau kita sebokkan diri kita dengan, kita akan lupa semua masalah kita. tue yang aku asyik duk update pasal basikal je. mesti korang yang bace rasa bosan kan. tapi nak wat camner. tue jela aktiviti aku minggu nie dan minggu depan.

short semester..???

entahla. tetiba aku rasa macam aku tak amik pown benda tue. duk sebok berbasikal jer. banyak jugakla ponteng kelas. naseb baekla minggu depan lecturer takde. kalau tak lagi payah nak buat surat bagai.

30hb bermulala ekspedisi kami. takut, gementar semua bercampur baur. takut sangat2. yela aku belom cukup latihan lagi. stamina aku masih tahap rendah lagi. tapi ape pown aku akan buat yang terbaek.

petang semalam sempatla jugak aku buat latihan. tapi aku agak ketinggalan sebab angin kuat giler. tambahan pulak kelajuan basikal aku. aku hanya boleh mengayuh dengan kelajuan 20km/j jer. tapi tadi dorang duk pecut sampai 25km/j-30km/j. konfem2 la aku pancit dulu.

pagi nanti akan ada latihan yang terakhir. harap aku berjaya ikut latihan dari awal hingga akhir. tak mao berhenti sekerat jalan lagi. aku boleh buat punya.

go atia you can do it..^_^

0 komen dari peminat setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez