aku nak kaya macam dia..!!!

10:00 AM

best kan kalau jadi orang kaya. nak beli ape pown boleh. tak de orang nak larang. sebab duit kita sendiri. tapi nak jadi kaya kena usaha. ko bukannyer ahmad albab ke yang senang2 jer boleh dapat harta.

tue yang aku kena teruskan usaha untuk belajar sampai dapat degree. walaupown sesangat la susah. tapi nak seribu daya. tak nak seribu dalih. huhuhuhu..

selain Juvana aku layan la jugak satu cerita nie. kat TV3 jugak. kesinambungan dari cerita P Ramlee. Ahmad Albab. tajuk dia Ahmad Albob yang punya.


semua watak2 yang ada dalam cerita Ahmad Albab yang dulu ada dalam cerita nie. dia ada gak tambah watak2 baru. kebanyakan guna nama ikut bulan2 Islam. cerita nie nak tunjukkan pe jadi kat Ahmad Albob bila dia dah besar. seorang yang selekeh dan skema tapi sangat pandai walaupown selalu tidor dalam kelas.


Danny dalam citer nie nampak berisi sangat. kelakar pulak bila tengok dia jadi anak mak. manje sangat2. tapi aku tak paham karakter ahmad nie. dia lurus bendul tapi jenis melawan gak. kawan2 dia selalu suruh dia buatkan assignment dorang. tapi kadang2 dia duk memerli gak kawan2 dia tue.


macam tue jugakla ngan watak ayu. dua kali lima jer macam ahmad. jadi orang suruhan sepupu2 perempuan ahmad. tapi bila ngan pakwe2 bos dia, berani lak dia melawan. depan bos dia pulak tue. tak paham nape ayu jadi camtue. nak kata miskin tak jugak. entahla.

Allana Amir sebagai Ayu Raihana

anak jin pulak comel giler. tapi tak suka pakaian dia. perlu ke pakai macam tue. seksi sangat kowt. dahla pelik2. tapi aku suka rambut dia. nampak comel sangat. sesuai ngan muka anak jin tue. kan best kalau boleh buat rambut cam dia.


kan best kalau ada banyak duit macam ahmad albab. hehehehe..^_^

ini harta ahmad albab yang punya... 
hahahahaha..!!!!

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia