kelegaan..

1:09 AM

semalam hari kedua aku kat rumah. outing ngan ibu ngan adik2 aku. lama giler tak jejakkan kaki kat jusco bukit tinggi tue. tak de perubahan lansung. maseh lagi boring macam dulu. bila ntah dia nak bukak pusat bowling kat situ. harap jer besar.


aku buat kerja giler kelmarin. aku mesej orang yang pernah buat aku sakit hati. yang pernah tipu aku. aku patut buat benda tue dulu lagi. tapi nak buat camner. sekarang baru ada keberanian. nampaknyer dia maseh nak tipu aku. dia ingat aku tak tau hal sebenar. 

aku pernah cakap kat dia. kalau aku nak kan sesuatu jawapan tue aku akan korek sampai dapat. dan kalau kebenaran tue aku dapat bukan dari mulut dia sendiri, memang jangan harapla aku akan terus ada hubungan ape2 pown ngan dia. apatah lagi sahabat.

sekarang baru hati aku rasa lega sangat2. sebab dapat buat camtue. aku memang benci penipu. aishhhh...

ape pown perkara yang berlaku kat aku sebelum nie mematangkan aku. aku jadi lebih berani dan kuat untuk atasi semua. alhamdulillah aku masih diberi kekuatan olehNya untuk meneruskan hidup.

You Might Also Like

4 komen dari peminat setia