mencik.....!!!!

9:01 AM

menci.. menci.. menci.. menci.. menciiiiiiikkkkk...!!!!!!!!!!!

sejak bila lak ko ilang gigi nie hah..?? adeih..

semalam aku ada cakap aku nak gi jom heboh kan. memang heboh la. best giler. ramai seh orang. tak tercapai akal. tak sangka orang kuantan ramai giler cam tue kan. best giler....!!!!!!

ok aku tipu..

benci.....!!!!!!

memang aku keluar semalam. tapiiii..

nie gara2 sape suruh ko jadi puteri lilin tetiba kan. takut sunburn punye pasal. lepastue decide nak gi malam. ingatkan malam lagi meriah. rupanya.. adeih.. hampeh....!!!! pergi2 yang tinggal cuma ada gerai2 jual barang2 makanan jer. ish..

hajat tak tercapai. sedih giler. tapi ape pown aku enjoy dapat karaoke ngan tengok wayang. ntah pe ntah citer aku tengok. kalau aku bagi tau korang tajuk citer tue pown korang mesti tak pernah dengar. citer dari singapore. The Ghost. penah dengar..??? ngeeeeeee~

gambar masa jom heboh kat Melaka tahun 2009

tak pe la. janji hajat nak keluar enjoy ngan ex roomate aku tercapai. sedih tahun depan dorang dapat roomate baru. menggantikan aku. harap sangat roomate baru dorang dapat terima kehadiran aku. tak mao sombong2. hehehehe..^_^

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. klu dpt roommate yg best, mmg heaven rasanya kan? masa duk hostel dulu, first thing yg aish pk...harap2 best aa roommate..hehe..sbb roommate ni ibarat teman sekatil kt hari2..hehe

    ReplyDelete
  2. tau xpe.. mcm adik beradik kedua dh.. tp terpakse gak terima perpisahan..T_T

    ReplyDelete

Facebook Badge