Thursday, May 19, 2011

Juvana memang best..^_^

orang laen duk cerita pasal cerita Juvana. aku takkan lepaskan peluang untuk tulis pasal cerita nie. sebab cerita nie memang best. tapi aku hanya ada peluang tengok cerita nie kat tonton jer. naseb baek la internet tengah laju. sebab tak ramai orang. naseb baek jugak mak aku bagi aku bawak balik berukband nie. tak dela masalah sangat.


bagi yang belom tengok cerita nie belom terlambat lagi. sebab baru jer masuk episod 4. memang best rugi kalau tak tengok. kalau nak tengok jugak dari episod satu jom la tengok kat tonton. boley tahan la kelajuan dia. huhuhu..

paling suka masa episod 4. cerita pasal Ain. rasa nak nanges pown ada. Ain tu dahla comel. tapi boleh pulak terencat. dia sayang sangat kat mak dia. walaupown mak angkat jer. anak kandung mak dia sendiri pown tak sayang macam dia sayang kat mak dia tue. terharu sangat. tapi kesian masuk sekolah budak2 nakal.

bagi aku tak patut budak camtue masuk sekolah camtue. lagi la dia tertekan. sedangkan Ain tue budak baek. cuma mungkin dia ada penyakit tue yang buat dia jadi ganaz. lagi pown dia maseh tak dapat terima yang mak dia dah pergi tinggalkan dia selamanya..T_T

tak sabar tunggu episod seterusnya. nak tau camner perkembangan Ain tue. dia kan baru lepas kena belasah ngan pak guard. entah pape entah pak guard tue. ganaz semacam. padan muka kena pecat. hehehehe.

sedangkan watak utama bukan dia. tapi si Daim lembik tue. hahahaha.. jangan marah. tue dah memang watak dia. bukan nak mengata. hehehehe. tapi aku berminat ngan watak Ain tue. sebab dia memang comel. hehehe. tak la aku terharu ngan kasih sayang dia kat mak dia. kita yang sempurna sifat nie pown tak macam dia. heeeeee~



Juvana memang best..^_^

5 komen dari peminat setia:

zacky ~786~ said...

lyn la cter die.. mmg best.. p jarang tgk tv la.. huhu

gadis melayu said...

zacky: jom tengok kat tonton.. huhuhu..^_^

M Fizan said...

fans juvana jgk,...hehe

jemput dtg blog sy..feel free to follow :)

anis natasha (: said...

cerite ni mmg best oh. layaann :D

anis natasha (: said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez