Gambar Siapa Di Screen Handphone Saya..

12:42 AM

1 Blog 1 Informasi

klik pada banner untuk join..^_^

Korang kene tunjukkan gambar wallpaper di handphone korang

tak jelas..?? tengok bawah..^_^
ibu dan apak tercinta
enset hadiah dari apak tercinta..


Ceritakan sedikit kenapa korang pilih gambar itu sebagai pilihan wallpaper korang?

aku pilih gambar kat atas sebagai wallpaper enset aku sebab nye mereka berdua la yang menjadi penguat diri aku untuk menempuhi segala cobaan dan dugaan yang aku hadapi kat dunia nie. lagi2 dalam bab pelajaran.

aku dahla belajar jauh. balik rumah pown jarang. kalau nak tepon pown seminggu sekali je aku mampu. kadang2 kalau rindu sangat dua tiga kali. nak 3G enset mak aku dah jahanam sebab jatuh. so gambar jela yang ada. 

semoga aku dapat tunaikan hasrat mereka berdua untuk lihat aku berjaya.. amin..n_n

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia

  1. singgah n follow dri blog hackers... wah... ank yg solehah ni... gmbr parents dlm wallpaper... like2

    ReplyDelete
  2. hackers dtg check entry...nntkan keputusannya

    ReplyDelete
  3. sue perbs: tq..^_^

    hackers.. oryte..n_n

    ReplyDelete

Facebook Badge