kecemasan....!!!!

10:00 AM

nenonenoneno..!!!!

bunyi ambulan lalu. maknenyer mesti ada kecemasan la kan. semalam memang ada kecemasan la. sebab tue ambulan UMP terpaksa digerakkan. kalau tak selama nie tersadai jela kat bangsal. senang pulak kerja driver ambulan UMP. bukan selalu pown ada kecemasan. cuma kena standby jela. huhuhu..

bapak aku suka drive belakang ambulan yang bukak bunyik siren. sebab senang dapat jalan. tengah orang duk bagi jalan kat ambulan. bapak aku pown sebuk la menyelit. dulu aku pelik jugak. rupanya mak aku cakap ambulan memang ada hak untuk jalan dulu. sebab ada kecemasan. baru aku tau. huhuhuhu..

semalam aku ingat pagi lepas jer training nak terus balik rehat. tapi rupanya tak boleh. sebab kena pergi buat medical check up untuk program berbasikal tue. alhamdulillah aku lepas. tak de masalah lansung. tapi pelik jugak sebab aku cepat penat. aku ingat aku tak akan lepas. syukur sangat2.

tapi kesian kat alia sebab dia ada problem sikit ngan medical checkup dia. sampai terpaksa dirujuk pergi poliklinik peramu jaya untuk test darah. jadi lepas jer makan tengah hari kitorang dihantar oleh ambulan UMP ke poliklinik tue. pertama kali naek ambulan. agak jakun jugakla. kelakar pown ada. hehehe..


baru aku paham tugas medical assistance. aku ingatkan sama jugak macam nurse. tapi rupanya laen. tapi pelik camner boleh jawapan dorang ngan doktor UMP laen. tapi yang pasti doktor UMP betul la sebab dia tunjuk bukti sekali. harap2 la kitorang dapat pergi dan balik ngan selamat. semoga Allah memudahkan perjalanan kitorang.

PM wait for us k.. huhuhuhuhu..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia