Cik Aish : Segmen "Kalau Saya Jumpa Blogger Terkenal"

5:58 PM


tak pernah terpikir untuk jumpa blogger terkenal. tapi kalau dapat jumpa aku teringin nak jumpa zack zukhairi. ngeh3..

kalau la aku jumpa blogger terkenal....

gila-gila
kalau aku dapat jumpa blogger terkenal, memang aku tak akan sia2kan masa yang ada ngan dia. aku akan ajak dia buat macam2 ngan aku. antaranya nak ajak dia maen ice skating ke, maen bowling ke, karaoke ke dan macam2 lagi la.

gatal-gatal
kalau blogger tue blogger lelaki. aku nak kenal dia lebih lanjut. nak tau semua pasal dia. dia asal mana, favourite dia dan macam2 lagi la. manela tau ada jodoh. ngeh3.. tapi zack zukhairi tunang orang. adeihhhhh..

gedik-gedik
kalau blogger perempuan. aku nak mintak dia ajar aku camner nak bergaya. aku kan buta fesyen. jadi aku nak dorang ajar cara bertudung, pakaian dan make up yang sesuai. tak dela old skool sangat an. tak dela asyik gambar yang sama jer duk tepek kat blog. huhuhu..

tapi semua nie 'kalau' je kan. tak tau leh tercapai ke tak. dah nama pown segmen gila2. aku pown menggila la. hehehehe..^_^


You Might Also Like

0 komen dari peminat setia