IKLAN PERCUMA Untuk Blog ANDA

9:59 PM


klik kat banner untuk join..n_n

lama tak lama jugak la aku jadi follower blog mamat kiut kat atas nie. dari follower dia ratusan sekarang dah masuk ribuan. antara blog yang aku selalu singgah kalau aku boring2. sebab macam2 cerita lawak ada dalam blog dia nie.

entah aku sendiri tak tau nape aku join benda nie. mungkin sebab nak naikkan trafik. mungkin jugak nak carik lebih kenalan. aku rasa tak rugi pape pown kalau aku join. ape salahnya aku join kan.

ape pown aku tak mengharap sangat. kalau dapat alhamdulillah. kalau tak dapat bukan rezeki agaknya.

atia blom ada banner yang official. nak buat tak pandai. kalau sudi buatkan terima kasih..^_^

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia

  1. Hehehehehe... terima kasih atia sebb join.. hee :D

    ReplyDelete
  2. jum join sini http://tintayu17.blogspot.com/2011/04/contest-untuk-anda-semua-jom-join.html

    ReplyDelete