Wednesday, April 20, 2011

ada ape ngan Atia Amir Hassim


Atia Amir Hassim
nama yang aku guna untuk fb aku. sejak aku guna nama tue ada jer yang buat aku tergelak.

ragam 1


agak2 la wei. buat pe nak letak nama pakwe sebagai nama fb. aku single lagi la wei. ish3..

ragam 2


siap orang tulis kat assignment sebab ingat tue nama penuh bapak aku.. adeih.

*************************

sebenarnya atia amir hassim terjadi dari gabungan
Maizatul Khiftia
+
Amirrudin
+
Hassim
diringkaskan menjadi Atia Amir Hassim.

tak de kena mengena ngan pakwe atau skandal ok. huhuhu..^_^

2 komen dari peminat setia:

muhamad hanif said...

hohoho..nama gabung sgt.org dah pkir lain.

gadis melayu said...

hanif: naseb baek tak fikir bukan an.. ngeeeeee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez