BEN ASHAARI KENANG MASA SEKOLAH

4:50 PM

[image[3].png]

klik pada banner untuk join sebelum 12 tengah malam nie..

Ceritakan apa saja kenangan ( pahit atau manis ) bila korang terkenangkan bekas sekolah anda

kita mula ngan sekolah rendah

SKKP


masa sekolah rendah aku sekolah kat Sekolah Kebangsaan Kampung Pendamar. pengalaman paling manis yang pernah aku kecapi masa kat sekolah kebanyakannya adalh jasa guru besar aku pada waktue tue. cikgu Abdul Aziz bin Saidin.

dia adalah seorang guru besar yang sangat berdedikasi. ada jer program dia aturkan untuk pelajar2 dia. disebabkan dia jugak aku dapat semangat untuk terus belajar. dia sentiasa beri motivasi kat pelajar dia. rotan yang dia sentiasa bawak bukan tujuan untuk merotan pelajar. tapi aku sendiri tak tau motif sebenar.

ape pown disebabkan dia juga aku berjaya memperolehi 5A dalam UPSR. terima kasih cikgu. jasa cikgu saya kenang hingga akhir hayat.

selain kenangan manis, aku ada gak kenangan pahit. nie gara2 dapat cikgu matematik yang paling garang yang pernah aku jumpa. pantang salah sikit rotan la habuannyer. kalau dia lupa bawak rotan penampar pown jadi la. ramai pelajar yang memusuhi dia. banyak kali gak aku kena ngan dia nie. huhuhuhu..


sekolah menengah pulak

SMK (P) RAJA ZARINA


sekolah perempuan kowt. jadi tak dela menarik sangat. sape cakap..?? sekolah perempuan walaupown semua perempuan tapi tetap terbaek. 

kenangan manis aku kat sekolah menengah ialah aku selalu terpilih untuk join pertandingan. macam pertandingan aku join antaranya kawat kaki, catur, pidato, forum remaja, bahas, dan banyak lagi la. waktu sekolah dulu aku gila pertandingan. asal ada peluang jer aku pown join.

kenangan pahit pulak aku kena tengking ngan bestfren aku kat hentian bas. aku difitnah. aku menangis gila2 time tue. sejak hari tue hubungan aku ngan dia putus. sedey sangat.



ape pown semua tue tinggal kenangan. hubungan aku ngan kawan2 sekolah aku pown masih lagi bertaut. tak pernah putus. Alhamdulillah..^_^


You Might Also Like

7 komen dari peminat setia

  1. hehehe..rindu nak pth blk zaman skolah dlu2 kan? (T_T)

    ReplyDelete
  2. dr blog abg ben.

    sy di #26

    http://i-loveyoubeby.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-kenang-masa-sekolah.html

    jom terjah blog saya :)

    ReplyDelete
  3. dah name pon kawan kan, mesti akan baik punya walau ape pon dah jadi, :)

    ReplyDelete
  4. cik sue dah review blog Atia... =D

    http://miowmanja.blogspot.com/2011/04/jom-review-blog.html

    ReplyDelete
  5. ohh mcm tu cerita masa kamu kt selolah ek..jom follow blog si kembar ni..ada cerita disebalik kami di sini jgn lupa komen http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-kenang-masa-sekolah.html

    ReplyDelete
  6. dtg dr belog bang beng!

    sy no 28..

    hihi..meh bace yang sy lak..polow if minat oke?

    ReplyDelete
  7. sedey kan bila ilang besfren.. xper la ramai lagi ble jadi freind kita kan..

    ReplyDelete