Segmen Kalau Boyfriend Saya Seorang Blogger

12:47 PM


kalau la boyfren aku seorang blogger aku akan buat pe ea..??

first
aku nak dia letak gambar aku at least satu kat side bar dia. supaya dia tak dela chance ngaku single kan. huhuhu..

second
aku memang akan jadi stalker tegar blog dia. memang tak bagi chance dia ngaku single. hehehehe..

third
aku akan jadi pengomen setia blog dia. supaya orang tau yang dia tak single. huhuhu..

malang sape jadi boyfren aku an. ngeh3..

tapi semua tue just khayalan je. aku bukan berani pown nak wat semua tue. lagi pown boyfren pown tak de. nie kan seorang blogger.

konfem lepasnie kalau ada blogger yang berkenan kat aku mesti pikir banyak kali sampai pening kepala.. (perasan) ngeeeeeee~

You Might Also Like

8 komen dari peminat setia

  1. hahaha. boleh tahan kesian la boyfriend you. :)

    ReplyDelete
  2. hahaha tu la..tp best kan jawapan dia..adehh...gelak guling2 da ni

    ReplyDelete
  3. haha..gf abg ok je.tp dia merajuk dlm diam.hehe..

    ReplyDelete
  4. singgah dr blog cik aish !
    haha,, sian giler,, kehkeh ;p

    ReplyDelete
  5. airaus: naseb baek xde lg bf an.. huhuhu..

    NaNaKyu: agak la.. kena jgk kejam kdg2 klu nk bahagia.. betol ke..?? ngeeeeee~

    uLan: yeah...!!!! ada penyokong.. huhu..

    Cik Aish: naseb baek kalau je kan.. hihihi..

    abang stalker: majuk diam2 lagi bahaya.. huhuhu..

    leeza: kan3.. heeee~

    sophie: tq.. mmg malang spe dpt.. ngeh3..

    ReplyDelete