cerita dalam gelap

1:17 AM

macam suspen jer kan tajuk. hehehehe..^_^

nie semua berlaku tadi. masa tengah blackout. dalam bosan2 tue aku ngan alia duk bercerita(aku rasa aku jer yang banyak bercerita.. heeeee~) masa tue terkeluar la cerita pasal ex2 boyfriend aku.

memang dah nasib aku kan kaple ngan pakwe orang. semua yang pernah kaple ngan aku dengan besar hati nya ngaku single. tapi rupanya ada awek kat tempat laen. bila ditanya pandai tukar topik. aku pulak sayang punya pasal aku jadi bodoh. percaya jer bulat2.

cinta itu bukan buta tapi cinta boleh membuatkan orang celik jadi buta, jelas jadi pekak, banyak cakap jadi bisu. memang kuat penangan cinta. tapi kenapa ada yang maen2 dengan cinta..?? apa ea perasaan orang yang menipu nie..?? tak rasa serba salah ke..?? 

"my love is only for you Maizatul Khiftia" senang betul dilafazkan. tapi awek ko nak letak mana lak wei..?? yang tak boleh belahnya kalau hensem and kaya cam danial radcliffe tak pe la jugak. nie hensem sikit jer dari hantu. huduh lak tue. perangai jangan cakap la. mengalahkan hantu. ada hati nak pasang ramai. kononnya senang nak memilih mana terbaik.

piiiiiiiiraaaaaaaahhhhh..!!!!!

ko ingat ko tue bagus sangat ke nak yang terbaik. perempuan dijadikan tuhan sebagai peneman dan penyokong lelaki. bukan untuk ditindas. please la kat lelaki yang rasa2 pernah wat camtue. better korang pegi mintak maaf. perempuan nie jenis yang senang memaafkan orang tapi perempuan takkan pernah lupa semuanya.

kepada lelaki2 yang belum sedar tue kembali la ke pangkal jalan. sudah2 la mainkan perasaan orang. mungkin hari nie korang buat orang. mana tau satu hari nanti korang lak yang kena. bak kata orang putih what you give you get back.

sebenarnya aku sendiri tak tau ape motif aku buat post nie. mungkin tetiba aku rasa geram kowt ngan mereka2 nie. huhuhuhu..

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia