Saturday, April 2, 2011

Sunah Sakura: Teka Bloglist

Letak header Sunah Suka Sakura dot com dan linkkan ke entry ni.


Bagi URL blog yang ada bloglist kat bawah (mungkin akan bertukar rupa). Hintnye, cari kat blog dalam Saya Suka Jenguk! kat sebelah kanan blog ni. Cerita sikit ape yang menarik tentang bloglist tu sampai saya nak buat segmen ni.


jadi atia rasa munkin blog NUR AMALINA kowt. sbb bloglist dia cam sama cam kat atas..


betol tak..??

atia rase yang menarik tentang bloglist nie sampai kak sunah buat segmen nie sebab tajuk bloglist dia. "SAYANG MEREKA".. sape yang tak sayang kat kak sunah an. huhuhuhu..^_^

3 komen dari peminat setia:

cik pulau said...

hihihi..
dah name kembar..
teka pun sam.. hehe

muhamad hanif said...

teka silang kata ?

~...AmALinA....~ said...

tuan punya bloglist dtg melawat...ngeeee tahniah ye..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez