doraemon tak seperti yang kita sangkakan

12:57 AM


aku suka giler karton doraemon. dulu kalau kat rumah tak pernah miss citer tue kat NTV7. aku pernah gak cube kumpul komik doraemon. tapi di atas sebab2 yang tak dapat dielakkan, semua dah tak de.

tadi tengah aku search pasal kayak untuk assignment kayak, boleh pulak keluar gambar doraemon. aku pown klik la gambar tue jadi keluar la satu blog nie. blog dari negeri seberang. Indonesia mari..

dalam blog nie ada semua info tentang doraemon dalam satu entry jer. baru aku tau doraemon tue sape sebenarnyer. panjang jugak entry dia. dalam bahasa Indonesia. minat punye pasal aku baca jer. walaupown agak susah nak baca sebab layout dia mengganggu.

nak baca klik SINI..^_^

tak sangka doraemon sebenarnyer camtue. sebuah robot yang gagal, dihantar untuk membantu Nobita seorang budak yang sentiasa gagal dalam ape je yang dia buat.

aku ingat doraemon tue sebuah robot kucing yang perfect. tapi rupenyer doraemon robot yang dijual dengan harga taraf keluarga berpendapatan rendah. dorami yang kita sangka adik dia pulak robot terbaik pada zaman akan datang.

jom terjah blog tue kalau nak tau lebih lanjut pasal doraemon.. huhuhu..

You Might Also Like

1 komen dari peminat setia