praktikal kayak, cheneh

3:16 PM

akhirnya aku dapat update pasal benda nie. sebenarnya dah lama dah nak update. tapi internet tak bagi chance lansung. asal nak upload gambar jer mesti dia buat hal. tapi alhamdulillah aku dapat gak update pasal benda nie hari nie. walaupown assignment tak siap lagi. huhuhu.

26 ngan 27 march hari tue aku ngan semua yang amik koku kayak yang duk KK5 ke cheneh untuk praktikal kayak. agak jauh jugak la. 2jam perjalanan kalau naek bas. kalau jalan kaki sebulan kowt. hihihihi..


kat sana kitorang diajar asas berkayak. camner nak ke depan, reverse, pusing 180ngan 3600, ke tepi dan capside. 

 
 

yang aku paling takut tang bahagian capside tue. capside..??? ape benda tue..??? 

kitorang kena terbalikkan kayak kalau nak naek ke darat. selagi tak terbalik selagi tue tak boleh naek. yang lagi payah nyer lepas dah terbalik kena lak angkat kayak lepastue buang air dalam dia. berat kowt....!!!!!!

 
 

memang lenguh satu badan masa tue. rasa nak nangis pown ada gak. tangan rasa nak tercabut jer. seksa sangat.

tapi ape pown tue pengalaman yang paling best dalam sem nie. syukur sangat dapat tukar koku dari kompang ke kayak. kalau tak kerja aku duk ketuk2 kompang la setiap hari rabu. huhuhuhu..

 

kayak di cheneh memang terbaekla...^_^

You Might Also Like

1 komen dari peminat setia