Sunday, April 24, 2011

kekusutan melanda jiwa..

lama sungguh rasa tak bercerita kat blog nie. aku asyik merepek je kan. lepastue banyak join segmen. tak tau nape ngan aku akhir2 nie. kalau ikutkan emosi aku turun naek. kejap ok kejap tak. mungkin ramai kawan2 aku tak perasan benda nie. sebab aku sedaya upaya sorok. 

sangat sakit sebab terpaksa pendam masalah kan. tue la pe yang aku rasa sekarang. aku tak paham pe yang aku rasa sekarang. normal ke untuk aku rasa macam nie. atau sebenarnye aku nie mengada je lebih. tak pown aku nie terlalu pikirkan hal2 remeh. tapi aku tak boleh nak tahan diri dari pikir. adeih

kalau dulu aku ada dia untuk aku lepaskan semua masalah aku. sekarang tak de siapa yang macam dia lagi. kenapa la ko buat aku macam nie kan. sedey sangat.

salah ke kalau berkawan ngan pakwe orang..?? 

salah satu perkara yang mengusutkan kepala aku sekarang. aku kalau boleh tak nak. dalam masa yang sama aku tak nak carik musuh. dia terlalu baik. kalau ikutkan aku suka sangat kawan ngan dia. tapi dia pakwe orang. setiap kali aku mesej ngan dia aku susah hati. tapi dia macam tak de pape. patut ke..??

memang aku kawan dia. banyak kali gak aku tegaskan kat dia yang kitorang kawan jer. tapi layanan dia kat aku... aku perempuan yang berhati lembut. aku takut. tapi aku tak de pulak keberanian untuk melawan. sebab aku sendiri kesunyian. kadang2 aku suka dilayan macam tue. kadang2 aku takut ape tanggapan makwe dia.

selalu jugak aku tanye dia pasal makwe dia. katanye makwe dia tak pernah larang dia kawan ngan sesape pown. tapi aku tak sedap hati pulak. kadang2 dia saje ubah topik. aku tak paham. 

salah aku ke bila jadi macam nie..?? >_<

0 komen dari peminat setia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez