BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !

1:00 PM



klik pada banner untuk join..^_^

orang yang memperkenalkan aku tentang blogspot nie ialah arwah roomate aku masa matriks dulu. aku ingat lagi dia kelam kabut menyiapkan assignment BI dia. lecturer BI dia mintak semua student dia bina 1 blog dan submit URL blog tue kat lecturer tue. jadi aku la menjadi peneman dia online kat kafe. ingat lagi sampai menyorok dari pak guard takut kena halau sebab dah lewat. kat situ la aku kenal pasal blogspot.

dia suruh aku buat jugak. tapi aku tak paham. aku cakap kat dia ko pahamkan dulu benda nie. nanti ajar aku bila dah paham. masa tue aku pikir benda nie macam tulis diari. tak best sangat pown. sebab kena online. kat bilik mana ada wifi. tapi lepas jer dia meninggal tetiba tergerak hati untuk discover sendiri pasal blogspot nie. jadi aku amik keputusan untuk buat satu akaun. post pertama aku adalah tentang dia. klik SINI untuk baca.

masuk UMP aku mula aktif balik berblog. sebab masa tue intenet slow giler sampai friendster, myspace ngan facebook tak boleh bukak lansung. jadi aku hanya boleh berblog jer. tapi aku tak pernah promote blog aku. sebab aku ingat nak buat blog peribadi jer. masa tue jugak aku belum kenal erti blogwalking ke pe.

tapi bila facebook dah boleh online, sedikit demi sedikit aku paham tentang fungsi blogspot yang sebenar. aku mula belajar blogwalking. memang seronok. dan sekarang aku mula berani mempromosikan blog aku kat orang ramai. tapi aku sedih bila blog aku yang dulu ada problem sikit. menyebabkan aku terpaksa bina blog baru nie. tapi alhamdulillah semua berjalan lancar. blogger pown dapat menerima kehadiran aku kat dunia blog nie. aku enjoy berblog.

jadi yang mempengaruhi aku buat blog adalah arwah rumate aku SITI HASMAH HAMID
sumber ispirasi aku pulak semua blogger yang ada kat Malaysia.

You Might Also Like

7 komen dari peminat setia

  1. saya suka..saya gegar sini..

    hihi

    saya dengki sbb tak sempat join

    ReplyDelete
  2. cik cempaka: tq..^_^ ala dun worry la.. nnti abg ben msti buat lg nye.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. singgah sini..saya dari num 18...

    ReplyDelete
  4. auucaak!salam singgah dari blog BA ye..jemput mai blog saya ;)

    ReplyDelete
  5. ziarah dari blog BA......salam perkenalan..enjoy blogging=)

    ReplyDelete
  6. Lulu datang up trafik blog ni..lawa blog..*wink

    ReplyDelete