segmen : blogger di zaman sekolah!

11:57 PM


 sapa kata gadis melayu kena duk rumah jer. gadis melayu pown kena kuar rumah kalau nak pegi sekolah. (ape ko merepek ni hah.. ngeeeeee~)

bekas pelajar SMK(P) RAJA ZARINA aka ARZEC. 

lepas jer aku abis UPSR, aku didaftarkan oleh mak bapak aku ke sekolah nie setelah aku direject untuk masuk mana2 sekolah berasrama penuh. masa tue mengharap giler dapat masuk asrama. harapan tak kesampaian.T_T

nama kelas anda. yang dah habis sekolah, nama kelas masa form 5. yang masih sekolah, bagi tahu nama kelas korang.

3 AMANAH
4 SCIENCE 1
5 SCIENCE 1

kenangan manis semasa di sekolah.

kenangan manis masa kat sekolah banyakla jugak. antaranya...
terpilih untuk jadi pengawas sekolah. tak sangka boleh lulus dalam interview. huhuhu..

disebabkan aku nie pengawas, aku dapat peluang pergi banyak tempat. antaranya

LANGKAWI
LOST WORLD TAMBUN

disebabkan aku pengawas jugak la tiap2 tahun dapat makan sedap kat hotel crytal crown. hotel nie betul2 sebelah sekolah aku.


kenangan pahit semasa di sekolah.

kenangan pahit aku kat sekolah selalunya pasal gaduh. banyak la jugak aku gaduh sampai putus kawan. kebanyakannya sebab salah paham. dorang bukan nak siasat betul2. tak pown tanya aku dulu mintak penjelasan ke pe. nie tak maen terus nak attack jer. bila dah tau hal sebenar terus malu. tak nak tegur aku. macam tue la kawan. adeih.

nasib baek aku tak seganas nie.. hihihi..

 cikgu yang paling korang tak suka! (tak payah mention nama. kang tak pasal2 cikgu korang baca belog korang, tak ke haru! haha) kenapa tak suka cikgu tu!


selalunya cikgu yang tak suka aku. bukan aku yang tak suka cikgu. sebab aku nie dak nakal. selalu tak hantar kerja sekolah. huhuhuhu..
aku tak berape berkenan ngan cikgu shida.. ngeeeee~


 pernah crush dekat someone masa kat sekolah? macam mana boleh tangkap lentok dengan orang tersebut? sebab dia hansem ke, sebab budi bahasa dia ke. kalau boleh, letak sekali nama orang tu! bwahaha.

aku sekolah perempuan. konfem2 la tak de lelaki. kalau nak crush pown ngan cikgu praktikal jer. sebab dia hensem. tapi kena berebut ngan student laen. huhuhuh..

gambar kenangan semasa di sekolah. :) boleh letak 3-5 gambar.





You Might Also Like

3 komen dari peminat setia

  1. RZ? haha.. macam la kat tepi tu x d skola lain.. raja lumu, dato' hamzah.. haha..

    btw, ada jugak budak BBSS join, bandar baru sultan sulaiman.. guess what? haha.. aku pun dak klang jugak..

    skola\ kat rntw panjang..

    ReplyDelete
  2. tak maen la klu stakat dak2 raja lumu ngan dato' hamzah.. ngeh3.. guraw jer..

    atia jenis pemalu.. jadi tak pandang sangat kat dorang2 nie.. hehehehe..

    ReplyDelete
  3. <<<<<<<<<<bekas budak BBSS, selamat berkenalan :)

    ReplyDelete