Wednesday, April 13, 2011

BEN ASHAARI BICARA KASIH AYAH


klik pada banner untuk join..^_^

kalau dulu abg ben buat segmen tentang ibu. sekarang untuk ayah pulak..n_n

Ceritakan segala segala kenangan pahit manis anda bersama ayah tersayang ... Tidak kurang dari 100 patah perkataan dalam 4 perenggan ..

--------APAK--------♥

walau pown aku tak rapat ngan bapak aku masa kecik dulu. tapi aku tau bapak aku sayang kat aku.

yang aku tau kasih sayang dia mula terlihat masa aku masuk matriks. aku tau dia sangat rindukan aku. dulu aku terkejut bila mak aku telefon kata nak datang. rupanya aku dapat tau bapak aku punya rancangan nak lawat aku. terharu sangat.

sekarang hubungan aku ngan bapak aku tak macam dulu. dia dah mula ramah ngan aku kalau aku balik rumah. cuma kekangan kerja yang membuatkan bapak aku susah ada kat rumah.

tapi yang pasti kalau aku balik rumah, kalau aku cakap aku teringin makan pape pown dia akan tunaikan. tapi sebelum tue dia akan buat2 tak nak bagi. macam nak bagi suprise jugakla. hehehe..

kalau aku balik rumah jer mesti bapak aku carik gaduh ngan aku. saja menyakat aku. ada jer modal dia. kalau rajin aku melawan. kalau malas aku diamkan jer. aku tau sebenarnyer apak rindukan aku.



atia sayang apak sangat2...!!!!!♥♥♥♥♥♥♥

Apakah cara terbaik mendidik anak kita di zaman yng penuh mencabar ini ?

aku tak de idea untuk soalan nie sebabnye aku belum terfikir lagi. lagi pown banyak benda laen yang perlu aku fikirkan. jadi belum ada kesempatan untuk fikirkan benda nie.. ngeeeeeee~

12 komen dari peminat setia:

Fuuyooh said...

salam .. pak aji datang tawaf cni .. hehe

lagu khas untuk ayah :

http://www.youtube.com/watch?v=H8a43fgs26I

EB said...

Salam..
Semoga Ayah awak diberikan kesihatan yg berpanjangan dan sentiasa dimurahkn rezeki..
Insha'Allah...

fashah84 said...

salam...

ayah segalanya buat kita...tiada duanyer..

MyMye MyMya said...

Singgah baca entri awk ...:D

☀ Izzaty Hedry☀ said...

singgah c ney ..:)


http://cekedismanis.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-bicara-kasih-ayah.html

Dekcik said...

singgah lah blog dekcik..
bce ngah penuh hayati..

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-bicara-kasih-ayah.html

bersama kak Es said...

heppi family..
best kan dapat bapak yg sporting :)

NiSha said...

ayah ni mmg sifat dia suka waat suprise kan...

singgah lagi.. dari segmen Abg Ben..

mas saari said...

singgah baca entri tentang ayah!
begitulah pengorbanan seorang ayah..

Hazrina Erin said...

ayah adalah yg terbaik!^^

mari2 singgah^^
http://whenisaidsomething.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-bicara-kasih-ayah.html

Cik Cempaka said...

ayah ni, kadang2 sukar nak lafazkan..

Tapi dari perbuatan dia..kita tahu yang dia sayangkan kita ^^

fRaMe+LenSeS said...

tade yang lebih tacing dari kisah Ayah dan Mama.

Nadh sayang ayah nadh jugak.. ;)
Salam singgah salam ziarah dari nadh..
kita jadi anak soleh solehah untuk Ayah ye. yang mendoakan kebahagiaan depa dunia dan akhirat..

Nadh datang melawat ni.. ;)
kisah anak Ayah Budak Nakal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez