Segmen Blog Review Pak Cek Biola

1:41 PM



klik pada banner untuk join..n_n

Apakah warna kegemaran anda?

warna kegemaran aku BIRU. kenapa sebab warna biru cantik mata memandang. huhuhu..^_^

Jika anda diberi wang tunai sebanyak RM 1 juta,berikan 3 benda utama yang anda akan buat dari duit itu.

kalau diberi 1 juta 3 benda utama yang aku akan buat ialah
1. aku akan beli rumah. satu untuk family aku dan satu untuk aku sendiri. rumah idaman ibu aku. huhuhuhu..
2. aku akan bawak family aku melancong kat semua tempat yang best
3. bukak bissness. kalau asyik guna abis la kan. jadi aku nak bukak satu bissness ataupown melabur. ngeeeee~

nak tag

You Might Also Like

5 komen dari peminat setia

  1. wc.. waaaa pnjgnye list.. huhuhu..^_^

    ReplyDelete
  2. nk bukak bisnes pe atia? hehe nk jd share partner muleh? bling bling..hehehehe

    ReplyDelete
  3. buleh3.. heeeee~ bisnes pe..?? biarla rahsia.. hehehe..n_n

    ReplyDelete
  4. salam...hai..singgah dari blog pak cek biola.. :)

    kita geng biru! :)

    ReplyDelete