nape gadis melayu..??

1:21 PM

kawan2 aku ada duk tanye nape gadis melayu..?? gadis melayu terakhir ke ko nie..?? 

aku just boleh gelak jer. hehehe..

sebenarnya nama gadis melayu nie aku dapat masa zaman sekolah lagi. masa tue aku baru dapat enset. enset aku walaupown murah, tapi boleh o9. huhuhu..

rindu kat enset lama

jadi dulu aku suke masuk chatroom kat hotlink web. jadi aku duk tengok semua orang ada gelaran macam2. tapi aku pulak tak de. nak jugak. huhuhu..

jadi aku pown duk perah kepala otak aku nak pikir gelaran sesuai. aku cube pikir yang tak menunjukkan aku nie cantik ke ayu ke sebab aku memang tak cantik and ayu. nanti bila orang tengok muka aku dorang kata aku penipu ke pe an. hehehehe.

tapi nak nama yang sedap...!!!!

entah camner leh terlintas nama gadis melayu. tak dela nampak yang aku nie ayu ke cantik. sebab aku memang seorang gadis melayu. jadi terlekatla nama tue sampai sekarang. huhuhu..

saya seorang gadis melayu..^_^

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia

  1. pheewitt,,
    gadis melayu..lalala~

    cik pulau tag atia..

    http://islandgurlz88.blogspot.com/2011/04/giveaway-dari-nelly-dan-mas-untuk.html

    ReplyDelete
  2. cik pulau: nnti klu atia rajin atia bwat kt blog atia yg lg 1.. tq tag..^_^

    アヌム ちゃん: tq.. insayaAllah..n_n

    nelly: tq byk2.. hehehehe..

    ReplyDelete