BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT

6:54 PM

Santai Bersama BEN ASHAARI

klik pada banner untuk join..
tutup malam nie 15/4/2011..

APAKAH KAREKTOR KARTUN YANG PALING KORANG MINAT DAN KENAPA

aku minat sangat2 kat doraemon. 

pertama sebab dia warna biru. biru warna favourite aku.
kedua sebab dia sangatla comel
ketiga dia robot yang sangat baik hati
keempat kan best kalau dia ada ngan aku sekarang.. huhuhu..


APAKAH KARTUN PALING KORANG TAK MINAT LANGSUNG NAK TENGOK DAN KENAPA

paling tak minat karton Mr.Bean. sebab aku tak berkenan giler ngan perangai Mr.Bean. bodoh dia laen macam. memang beri pengaruh tak elok kat budak2. selalu jer berebut ngan adik2 aku. dorang suka sangat tengok citer tue. tak kesah lansung kalau ulang2. 


SUPERHERO ,AKU NAK JADI

aku nak jadi power ranger pink. dari kecik lagi aku teringin nak jadi ranger pink. dulu masa kecik2 selalu bergaduh nak jadi power ranger pink ngan adik2 aku. yela adik beradik aku an semua perempuan.

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia