Tuesday, April 5, 2011

sile gelak kalau nak gelak..


nape pulak nak gelak..?? sape jer paham bile tengok gambar kat atas nie.. adeih..

sebenarnya benda nie aku sempat amik dari profile kawan aku sebelum sempat dia delete gambar nie. aku ditag dalam gambar nie.

apakah motif gambar nie..???

siapa kawan kamu yang akan kawin dulu..

2015..???gilaaaaa!!!! 

boleh pulak maen predict2 an. hahahahahahahaha..
gelak guling2 aku tengok gambar nie.. huhuhuhu..

2 komen dari peminat setia:

elinLARH said...

fesbuk..macam2 dye nak buat..pelik pelik jeh

maisarah said...

facebook ni macam macam oh. suka hati je nak predict. jap jap. 2015, umur awk 25 lah kan. boleh lah tu kawen. hehe. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez