seram sejuk

6:57 AM

satu malam aku tak tido. tak tau nape. tadi dalam pukul tiga lebih aku hampir terlelap. tapi tak tau nape tetiba tersentap. satu badan tetiba menggeletar.

masa tue mulut aku tak berhenti sebut nama Allah. seram satu badan masa tue. tak tau nape. takut sangat masa tue. hanya tuhan je yang tau camner aku rasa masa tue.

dahla seminggu nie kena tidor sorang2. bile nak study kalau asyik rasa camtue. aku dah la jenis study malam. kalau masa kat gambang dulu relaks jer study malam sampai subuh. tapi kat pekan nie macam tak boleh jer.

nie bukan kali pertama aku rasa camtue. dah banyak kali jugakla. dah la aku asyik kena tinggal sorang. tak best betol kalau satu bilik 2 orang jer. suka ngan bilik lama. 4 orang. kalau sorang tak de, tak effect sangat.

ada pape tak yang boleh aku buat untuk elakkan benda nie dari terus berlaku...???

You Might Also Like

5 komen dari peminat setia

  1. weee~ wuuuu~
    aku pernah kena kot weh. tp tadela simptom macam kau tu. seram-seram scary movie la jugak. masa tu linda lepak bilik farina. kira dalam dekat-dekat 2 minggu jugakla aku tido sorang. cara pencegahan:
    -kau ajak la sape2 teman kau tido tak pun kau tido bilik kawan kau. hehe. sebab katil bolah tu kosong kot.
    -kau tido bukak lampu. tutup la sikit kalau silau sangat.
    -tido pukul 12. paling lewat pukul 2 la. kalau pukul 3 tu x tdo lagi, xyah tdo sampai subuh.

    serius ni aku cakap, bukan kau sorang je kena kalau duk kat bilik sorang2.

    ReplyDelete
  2. bace yassin kat blik 2..sebelom tido bce ayat kerusi..

    entry terbaru singgah lah..

    http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/04/kerana-cinta-kau-murtad-eh.html

    ReplyDelete
  3. sram gak klu tgl sorang2...selalu nya klu mcm tu call la sapa sapa dtg teman..

    ReplyDelete
  4. anis: agakla wei.. aku dhla jenis tdo lmbt.. adeih..

    hanif: ntahla.. mlm tue sbnrnyer x pikir pape pown.. automatik ttbe jd cmtue.. huhuhu..

    dekcik: tq..^_^ tp bkn ayt kerusi tp ayt kursi la dear.. hehehehe..

    cik aish: kalu mntak yg laen teman kesian plak kt rumet dorg.. x smpai ati.. huhuhu..n_n

    ReplyDelete