aku penat sangat..!!!

11:14 PM

YEAHHHHH...!!!!!!

  akhirnya aku update blog setelah 3 hari menyepi. suka tak korang...????

bajet tol minah nie.. adeih..

aku windu giler kat blog aku nie. bukan tak nak update. tapi serius aku penat giler. sabtu ahad kayak. lepastue hari isnin aku terpaksa drive dari gambang ke pekan, pekan ke kuantan, dan akhirnya balik semula ke gambang

kalau campur semua sekali lebih kurang 2 jam lebih aku drive. dah lama kowt tak drive. tetiba aku kena drive selama tue. memang penat la. dahla badan sakit sebab berkayak tak hilang lagi.

aku sebenarnya baru balik dari kuantan sebab pergi beli barang elektronik untuk projek autotronik. patutnye nak beli semalam. tapi kedai dah tutup masa kitorang sampai kat kedai. naseb baek hari nie sempat sampai. thanks to Oppa sebab sudi jadi driver kitorang hari nie. 

ape pown aku kena siapkan assignment malam nie. sebab khamis nie dah kena demo projek. hari jumaat lak kena hantar assignment analog. harap sangat aku sempat siapkan. amin....

doakan aku berjaya ye kawan2...!!!!^_^

You Might Also Like

2 komen dari peminat setia

  1. huhu rindu kat atia..takpe takpe..siapkan asmt ye..tapi taknak siapkan pun tkpe..tolak tepi je..hahha gurau gurau..

    ReplyDelete
  2. windu kt cik aish jugak.. lama x gi ziarah belog cik aish.. windu jgk kt belog tue.. kalau la boley tolak tepi jer kn best.. huhuhuhu..^_^

    ReplyDelete