Wednesday, April 20, 2011

charlie..

tengah aku belek2 album gambar masa matriks dulu, tetiba terjumpa gambar kat bawah nie.


sila abaikan gambar muka poyo aku tue. fokuskan pada bulatan hitam kat pergelangan tangan aku tue. 

ape tue..???

bekas gigitan binatang cumel yang bernama charlie. korang pernah dengar tak pasal binatang nie..?? binatang nie famos kat matriks2 dan asrama yang berdekatan ngan ladang kelapa sawit. 

dulu aku matriks perak. betul2 sebelah ladang kelapa sawit. memang banyak la benda nie kalau dah sampai musim dia. orang kata benda nie keluar antara bulan 7 hingga 9. tak tau la betul ke tak.

masa kena benda nie aku sendiri tak perasan bile binatang nie hinggap kat tangan aku. yang aku ingat tetiba jer aku rasa pedih menyengat. tengok2 ada benda putih panjang kat pergelangan tangan aku. macam bernanah pown ada jugak. pedih giler kowt.

aku sendiri tak tau sama ada dia gigit atau cuma merayap je kat pergelangan tangan aku. sebab orang kata binatang nie memang berasid. tersentuh sikit je boleh melecur.

esoknya aku pergi klinik. dia bagi cream sapu jer untuk benda nie. ingatkan serius sangat. sebab orang kata parut dia susah nak hilang. tapi alhamdulillah parut aku hilang. nasib baekla kan. 



nama jer sedap tapi.... ish3..>_<

2 komen dari peminat setia:

senyumSOYA said...

kat matrik kita pun ade bnda ni..heheh... ktorg siap tanmpak kat almari lagi guna selotape..

3, 4 hidup..hehehhe

gadis melayu said...

senyum: lpstue dia x mati2 an.. pnjg betol umur dia.. huhuhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

oh blog

GengCyber.com

 

UMP blogger

banner 115×116

















kisah seorang gadis melayu Copyright 2009 Shoppaholic Designed by Ipietoon Image by Tadpole's Notez