KENAPA AKU SEORANG BLOGGER

3:11 PM

image

KENAPA AKU SEORANG BLOGGER??
kejar populariti ke..??
kejar kekayaan nuffnang ke..??
atau pe..??

dulu aku pernah berangan untuk jadi penulis novel. sebab aku suka baca novel. tak tercapai sebab daya imaginasi aku tak cukup kuat. aku tak pandai mengarang cerita. tapi aku suka menulis.. menaip. jadi aku ambik keputusan tulis tentang diri aku.

aku ingat lagi dulu sebelum aku kenal erti berblog nie. aku tulis semua cerita aku kat dalam microsoft word. bila ingat balik nak tergelak pown ada. ada cerita2 yang aku tulis kat word aku publish kat blog. kat blog lama aku. contohnyer Kawan2 Aku kt Kolej Matrikulasi Perak... masa tue aku baru belajar menulis dalam blog.

tapi yang pasti blog la teman setia aku sekarang. tempat aku bercerita dan tempat aku mengadu. aku hepy berblogging..^_^

You Might Also Like

8 komen dari peminat setia

  1. datang dari blog abg Ben... :)
    kalau sudi singgah la balik...
    follow lebih baik...he3...

    JOM TERJAH SINI

    ReplyDelete
  2. mmg hepi ada blog kan ^^
    sggh dr blog ben ashaari :)

    ReplyDelete
  3. wahh...rekod diari dalam word..satu asas yang cukup terbaik..memang blog tempat platform yang terbaik untuk wat diari kehidupan seharian..boleh padam,boleh edit dan boleh kongsi sama2 ngan pembaca..satu kepuasan yang awak sendiri je tau kan..:)..

    anyway salam perkenalan dan follow u..#262

    http://syuxermelankolia.blogspot.com/2011/04/santai-ben-ashaari-kenapa-aku-seorang.html

    ReplyDelete
  4. salam persahabatn..Terjah blog awak ni..sudilah dtg blog saya ye.
    http://jai-diari.blogspot.com
    :)

    ReplyDelete
  5. Apa pun alasannya, semoga kita semua berjaya menjadi seorang blogger yang pemes amos..ekeke

    ReplyDelete
  6. jenjalan sini...dari blog BA :)

    ReplyDelete