kepelikan melanda jiwa..

11:25 PM


nie ape aku dapat tadi masa aku bukak akaun nuffnang. rujuk kata kunci dalam kotak hitam tue. tak sangka ada orang tersesat masuk blog aku. hehehehe..

tapi tue tak de la pelik sangat sebab memang ada nama tue dalam blog aku. sebab dulu aku join contest anjuran blogger tue.

tapi ape yang buat aku pelik ialah kata kunci dalam kotak biru tue. akhir2 nie selalu je naek kata kunci tue kat nuffnang aku. gadismelayu.blogspot.com ngan gadismelayu.com. sape agaknye ea. boleh kata hampir setiap hari. mula2 aku tak hairan sangat. tapi kalau hari2 sapa tak pelik an.

kalau la nuffnang boleh tunjuk sekali sape yang duk mencari kata kunci kat atas nie kan best. boleh tau sape yang suka stalker blog kita. hehehehe..

aku macam tau jer sape.. tapi malas nak tuduh.. huhuhu..^_^

You Might Also Like

0 komen dari peminat setia