tahniah anda diterima masuk universiti..^_^

1:06 AM

masa lepas dapat jer keputusan pspm, aku ingat aku takkan dapat mana2 universiti. mitos pasal kursus lelong mula buang bulu roma aku meremang. nak nangis pown ada. menyesal sangat sebab maen2. study last minit masa nak exam. hampir putus asa.

jurusan yang aku mohon

masa tawaran upu keluar aku antara orang yang awal yang bukak. pagi2 lagi aku dah bangun nak check. kemudian keluar benda bawah nie.

atia

pilihan pertama kowt. maknenyer ape yang orang kecoh2 pasal kalau tak dapat pointer 3 ke atas konfem2 dapat kursus lelong macam sains rumah tangga bohong semata. tipu semua tue. aishh.. buat orang takut tak bersebab. adeih.

aku hepy sebab dapat sambung cita2 arwah rumate aku untuk jadi engineer elektrik. syukur sangat2 masa tue. aku mula semangat nak belajar. nak tebus kemalasan aku masa matriks dulu.

kekka
k.ieda

tapi aku agak sedih sebab dua2 kakak angkat aku dapat jauh dari aku. seorang kat utara. seorang lagi kat selangor. masa dapat tau down kejap. tak sanggup kena pisah ngan dorang.

tapi nak buat camner dah tue ketentuan. aku redha jer. aku rindu kat dorang. kadang2 nak nanges pown ada bila teringat kat dorang.

kekka...!!!! k.ieda...!!!! miss u very much..T_T



You Might Also Like

4 komen dari peminat setia