aku mula diterima umum.. suka3..^_^

1:19 AM

semalam aku post gambar2 kawen kawan2 aku kat sini. lepastue aku tag dorang2 nie untuk baca ape yang aku tulis pasal dorang. kalau nak baca jugak klik SINI. lepastue salah seorang dari dorang post kat wall aku.


terharu gila seh. tak sangka dia suka gila2 blog aku. ok terlebih sudah. hehehehe. suka sangat bila blog disukai macam tue kan.

tapi tak berakhir setakat itu. aku post wish birthday kat kawan aku. kitorang satu KMM masa kat matriks dulu. tak ingat la pulak KMM berape. tapi tak sangke dia balas camnie.


tak sangka bukan blogger pown suka baca blog aku. rasa semangat nak berblogging terus meningkat. hehehehe..

blog nie memang dah ubah hidup aku sepenuhnya. aku dah ada ramai kawan. aku dah tak sedih2 macam dulu. aku tak kesunyian sangat macam dulu. sebab dunia blog menjadi peneman. terima kasih kat yang sudi baca blog aku yang serba kekurangan nie. sangat2 menghargainya.

tenkiuuu korang..^_^

You Might Also Like

17 komen dari peminat setia

  1. siapa tak suka blog kaler pink? ai pun suka tau yuu. hee <3

    ReplyDelete
  2. wahh kembar...
    tahniah..
    hepy blogging yer..^^,

    ReplyDelete
  3. jerung gergasi: selamat jugak.. ngeeeeee~

    cik pulau: tq kakak.. hepy sangat2.. heeeeee~

    ReplyDelete
  4. heheh.. hope ni menaikkan lagi semangat untuk blogging ye.. :)

    ReplyDelete
  5. kotak bulat: insyaAllah.. terima kasih..^_^

    ReplyDelete
  6. bagus lah cam tu..pembakar semangat nak berbloging..keep it up ok..jgn give up..


    Entri terkini :Tetibe lak rindu kat die #jiwang

    Watch my video song!!

    ReplyDelete
  7. wahhhh~~~ tahniah kembar!!!! hehehehe... teruskan berblog!

    ReplyDelete
  8. taufan bin ribut: ok I will.. tq..^_^

    kak sunah: terima kasih kakak.. insyaAllah..n_n

    ReplyDelete
  9. bagus2..tahniah2 ...smoga maju dlm bidng blog..


    *(ckp dlm ati)-jelesnye aku..bgus sgt ke blog dia ni..


    kih kih kih kih..

    ReplyDelete
  10. msuk jugak pertandingan ni


    cayok

    ReplyDelete
  11. ArulchelseA: no komen.. tq..^_^

    Miss Ran: pertandingan pe..??

    mrs redzuan: trima kasih..n_n

    ReplyDelete
  12. sy pun ada pengalaman yang sama.. hehe.. tapi setakat ni xde lagi kawan sebaya yg dah kawin.. :D

    http://www.umarfaruq.com/2011/06/review-7-lagi-3-entri-terpilih.html

    ReplyDelete
  13. umar: umo awk bape ea..?? btw tq..^_^

    ReplyDelete