panas....!!!!

1:44 PM

harinie satu UMP Pekan di isytiharkan tak de elektrik. panas, boring semua ada. esok dahla ada test circuit analysis. study tak lagi. tue la suka sangat study last minit. sape suruh. padan muka.
dah la harinie aku puasa. hari nie masuk hari ketiga. jimat duit punya pasal. lagi pown aku bosan makanan kat kafe tue. asyik benda yang sama jer. jadi aku amik keputusan untuk puasa. sekurangnyer bila bukak puasa rasa la nikmat makanan tue. hilang sikit rasa boring. hehehehe..

ape pown naseb baekla sempat charge bateri laptop nie. kalau tak terabai la blog kesayangan aku nie sehari. naseb baek gak ada berukband nie. berjasa jugak ye walaupown banyak masalah sebelum nie. huhuhuhu..

doa2 benda nie sampai malam nie jer. nak tengok AF final. mesti best dapat tengok ramai2 kat bilik TV sambil makan2. jangan tinggal angan2 sudala. lagi satu aku tak nak tidur dalam gelap malam nie. dahla esok test nak study lagi. adoyai..

doa2 malam nie lektrik ada dah..>__<

You Might Also Like

3 komen dari peminat setia